Keresés ebben a blogban

Translate

2013. október 3., csütörtök

Vándorajándék játék

Anka oldalán találkoztam a Vándorajándék játékkal. Jelentkeztem, hátha sikerül, és nagy örömömre nyertem. Választhattam az általa készített táskadísz-könyvjelző és Mónika nyaklánca között. Pulóveres időszak jön, ezért a hosszú nyakláncot tartottam meg

.

Ezután jött a nagy feladat: Mit küldjek tovább a következő nyertesnek Anka munkáival együtt? Hosszú lamentálás után úgy döntöttem, ezt a gyurmaékszer szettet teszem a csomagba. Nyaklánc bőrszálon, állítható gyűrűvel, mindkettőben swarovski kisvirágokkal és chatonnal. 



Lehet választani! Csak jelentkezni kell a játékra! 

Kedves Blogtársak, ezennel meghirdetem a Vándorajándék-játékot! :)

A játékszabályok:

1. Csak egy ajándékot tarthatsz meg.
2. Neked is hozzá kell tenned egy ajándékot.
3. Be kell mutatnod mit is kaptál a csomagodban és linkelni kitől.
4. Meg kell hirdetned a játékot, vagy ha nincs blogod akkor tovább kell küldened a két ajándékot (a tiéddel együtt lesz kettő) egy olyan személynek, aki ismeri a játékot és folytatni tudja a láncot.
4. Minimum egy hétig hirdetni kell, de ha nincs jelentkező (remélem ez nem következik be), akkor lehet tovább várni.
5. A játék hirdetésekor megmutatod mi vándorol tovább, és hogy te mit teszel hozzá.
6. Ha már nyertél és ajándékoztál, akkor tiéd a vándorajándék embléma is, amit kitehetsz a blogodra.
7. Nem feltétel, hogy nem játszhatsz ezek után tovább, a részvétel nem kizáró ok. Rajtad múlik.


A játéknak ugyan nem feltétele, de ha van módod rá, kérlek hirdesd meg, hogy minél több jelentkező legyen.

Jelentkezési határidő: 2013. október 11. (péntek)

Gyertek, gyertek szaporán, játékra fel! :-)

3 megjegyzés:

  1. jövök én is
    picit reklámozd más blogokon is kérlek, olyan jó lenne, ha nem kerülne süllyesztőbe!
    köszi

    VálaszTörlés
  2. Én kilinkeltem az oldalsávba,de nálam se volt bő a felhozatal. :/

    VálaszTörlés